نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

امروز

امروز ، صبح رفتیم بخش اطفال ، مثل همیشه...خوب بود ، یه مقدار با استاد صحبت کردیم و ظهر هم کلاس رو پیچوندم و اومدم ناهار! بعد ناهار هم چرت گوارای بهاری ، و ساعتای ۵ رفتم دانشکده ...هوا خیلی خوب بود ، آفتابی و بهارگونه...چای ریختم واسه خودم و یه مقدار توی سالن مطالعه درس خوندم! نمی دونم چرا این قدر سالن مطالعه شلوغه!! ورودیای جدید درسخون ترن یا که چی!؟

یک ساعت که درس خوندم ، با بچه ها اذن رفتن به پارک کردیم! رفتیم و یه یک ساعتی رو میون گل و دار و درختا سپری کردیم...قبلا هم گفتم که نصف هدفم از دانشکده رفتن ، اینه که برم یه دوری هم توی پارک یا اون اطراف بزنم و از بهار لذت ببرم! که امروز هم به این اهداف چندگانه رسیدم!

هوا عالی بود ، این بار دیگه بارون ما رو غافلگیر نکرد ! حاضر بودم نصف عمرم رو ، شایدم بیشترش رو ببخشم ، و به جاش اون میزان باقی مونده از زندگیم رو ، هوا و حال و احوال زندگی م ، مثل بازه ی زمانی این چند روز آخر فروردین باشه ، بس که جوّ   و شرایط و هواش رو دوس دارم...


نشستم پشت پنجره ی اتاق ، طبق معمول ، پنجره هم بازه ، نسیم خنک بهاری سرک میکشه داخل اتاق و دست میکشه به سر و  روی گلای روی میز...صدای شهر ، میاد میپیچه توی گوشم....تا حالا صدای شهر رو شنیدی؟ میفهمی چی میگم؟ این که توی یه فاصله ی نسبتا دوری از شهر و آدما بشینی ، دور از همه ، بعد صدای این همه دویدن و روندن و حرف زدن شون ، قاطی همدیگه شه و بیاد برسه بهت...مبهم و انگار هیچ و پوچ ، بعد تو نشسته باشی یه گوشه و این صدا رو بشنفی و چای بریزی واسه خودت و آسمون شب رو نگاه کنی...

آخ که چقدر دلتنگ آسمون شب خونه ام...با ستاره های دلبرانه ش ، با راه شیری چشم نوازش...

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 16:23

آخ آخ باورکنین گاهی که به آسمون نگاه میکنم و
ماه وستاره می بینم یاد بالکن خونتون می افتم و
دلتنگش می شم:بس که زیبا به تصویر کشیدین

سلام و درود بیکران بر شما و
احوالات مبارک و
سرگوش بهاری بهاری تون❤

منظور از سرو گوش بهاری بهاری این است که،خوب می بینین.خوب می شنوین.یعنی ادراک حواس پنج گانه تون بهاری بهاریِخدا حفظ تون کنهموفقیت تون افزون تر...

آسمون شب ، یکی از علاقه های همیشگی من بوده از بچگی...خیلی دوستش دارم ...ممنونم از لطف شما حضرت باران

سلام و درود بر شما ...
احوالات تون خوب باشه ایشالا
سر و گوش شما هم بهاری بهاری باشه ایشالا
سپاس فراوان از همراهی شما

بهامین دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 13:39 http://notbookman.blogsky.com

چقدر حس خوبی داشت این‌پست.
حال وهوای بهاری را میشه از کلمات حس کرد
حال وهوای هررروزتون بهاری:)

خیلی ممنوونم از شما
خوشحالم که پسندیدین
امیدوارم احوال تون همیشه بهاری و خوش و خرّم باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 00:50

واقعیته باور کنین . چون کلا فضای مثبتی حاکمه تو وبلاگتون. ینی کلا مسئله اینه که ادم یه دقیقه انلاین میشه انقدر موج اخبار و پیام و چیزای منفی تو فضای مجازی هست که به نظرم یه همچین فضای مثبتی غنیمته بخصوص وبلاگ ها که من خیلی دوسشون دارم
دقیقا کتابخونه بیمارستان قائم و دقیقا همون پنجره های رو به دیوارش که تازه کاملم باز نمیشن

خیلی مچکرم ازتون ...واقعا لطف دارین ...خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده
دل بکنین از اون سالن مطالعهباز کتابخونه مرکزی سمت دانشکده بهداشت فک کنم فضاش دلباز تر باشه!

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 22:53

خیلی خیلی حس مثبت داره خوندن نوشته هاتون ناخوداگاه برمیگردم میبینم چنبار متنو خوندم و دارم میخندم
لطفا از طرف جماعت بیچاره ای که به دلیل انواع مختلف کنکور و ازمون و امتحان باز هم در کتابخونه دم کرده قائم دارن تو سر خودشون میزنن از بهار حسابی لذت ببرین و بیشتر و بیشتر برامون بنویسین

خیلی ممنونم از شما خجالتم میدین با این توصیفاتون بابا...
اون کتابخونه بیمارستان قایم(کتابخونه قایم منظورتون کتابخونه بیمارستان قایمه دیگه؟) خودش عامل و مولد افسردگی و بی حالیه بابا من هردفعه میرم اونجا درس بخونم به افسردگی دچار میشم ، با اون نور کم و پنجره های رو به دیوارش! کتابخونه فقط کتابخونه دانشکده!‌عالیه اصن ، هم فضای سالن مطالعه اش هم محوطه دانشکده! اصن روح آدم رو صفا میده
ممنوونم ازتون...شما هم ایشالا از هوای مطبوع بهار لذت ببرین و احوال تون همیشه بهاری باشه

ارش یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 22:48 http://5040i.ir/

لذت بردم

خیلی ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.