نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

امروز!!

روز جالبی بود!
الان داره بارون میباره و باز پشت پنجره ی کاملا باز نشستم و دارم مینویسم 
بعد از مدت ها ، روی زمین خوابیدم...بعد از نماز صبح پنجره رو نیمه باز کردم ، هوای خنک سحر میومد توی اتاق ، بعد مدت ها ، تا آخرین لحظه ی خوابیدن ، کتاب خوندم ، و بعد مدت ها ، تمام صداهای توی ذهنم خاموش شده بودن...ساعت شش هم خودبخود بیدار شدم و احساس خستگی هم نداشتم! آماده شدم و رفتم بیمارستان ، توی مسیر ، ردیف جلوی اتوبوس نشستم ، هوا ابری بود و بوی نم داشت ، موسیقی گوش دادم ، با ولوم مناسب ، و تک تک ثانیه های موسیقی رو بلعیدم و لذت بردم ، به ترتیب ، I Can't wait too long ,,  بعدش   Besame mucho   بعدش  «نسینی الدنیا»  و آخرش هم  Jesus to a child !‌ تک تک لحظات تا رسیدن به بیمارستان رو لذت بردم ، با شفافیت عجیبی که ذهنم پیدا کرده بود ، و آرامشی فوق العاده ! 
توی مورنینگ ، «مزایای منزوی بودن»‌ از استیون چباسکی رو میخوندم ، کتابی که هشت نه روز هست که شروعش کردم ، و به معنای واقعی میتونم بگم که فوق العاده س ، فوق العاده س و جزو بهترین کتاب هایی بوده که خوندم! هنوز دو سومش رو خوندم ، ولی در پایان بخش اولش ، به این نتیجه رسیدم که این کتاب واقعا عالیه ، دقیقا اونجایی به این نتیجه رسیدم ، که چارلی ، از بینهایت سخن گفت ، از احساس بی نهایت ، و از تجربه ی آشنایی که خودم رو کاملا در اون شرایط احساس کردم ، و کلمه به کلمه ی کتاب رو نوشیدم ، و اگه امکانش بود ، کاغذای کتاب رو هم میخوردم! تک تک صفحات بعدی که خوندم هم من رو به این نتیجه رسوند که در خوب بودن این کتاب ، اصلا نباید شک کرد!
آخر مورنینگ ، کتاب رو دادم به «ج» و «ا ح»‌تا نگاه بندازن بهش ، هر دوتاشون گفتن عالی بوده ، و ازم نوبت گرفتن واسه  امانت گرفتن کتاب!!:)))))
جالب بود

عصر ، با صدای باد و بعدش تگرگ بیدار شدم !‌ موقع غروب بود ، فک کنم یک ربع الی بیست دقیقه تگرگ بارید ، بعد قطع شد ، رفتم سلف تا غذا رو بگیرم ، هوا مه گرفته بود و از زمین بخار بلند میشد ، مث شهر ارواح! روبروی سلف که انگار ابرا خیمه زده بودن رو زمین!‌ صدای اذون از لابلای قطره های ریز معلق توی هوا راهشو پیدا میکرد! خیلی رویایی بود! موقع برگشت ، میون کاجستان ، با ده پونزده تا نفس عمیق افطار کردم ، اون قدر که سرگیجه گرفتم و دچار آلکالوز حاد تنفسی شدم! ریه هام سرحال اومد
نم نم بارون میباره
هوا عالیه ، واقعا عالی
دوست داشتم امروز کش میومد ، به اندازه دو روز ، یا یه هفته ، یا یه ماه  ، یا مثلا یه سال 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 17:06

<--ده پونزده تا نفس عمیق
خدا رحم کرد دکتر جان.تو رو خدا یکم رعایت کنید.آخه این چکاریه؟همش دوتا نفس عمیق حال آدم جا میاد. وخدارو شکر که بخیرگذشت.من خودم ازاینجور تنفس ها نمودم و
تامرز آلکالوز حاد اوردوزی رفتمیعنی نزدیک بود دور از جون تون ارتحال کنم
سلام
سلام برشما دکتر میم عزیزو
بزرگوار
طاعات تون قبول حق.عید تون مبارک

به سلامتی شما و
تمامی کاجستان های کُره زمین،اجماعا دوتا نفس عمیق

سلام و درود بر شما حضرت باران عزیز
والا حیفم اومد هوای پس از باران و تگرگ به اون لطافت رو از دست بدم!‌ دیگه گفتم تا جایی که می تونم ریه هام رو سر حال بیارم
عوضش این روزا هوا گرم شده و هرچی لذت و کیف از هوای مرطوب و بارونی نصیبمون شده بود ، گرمای هوا داره جبران میکنه

به سلامتی شما و گیلان عزیز ، دو تا نفس عمیق ، الساعه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.