نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

گل و گلخونه

یه آهنگی دارم میشنفم ، خیلی یهویی ، به اسم Bella Ciao که توی یه سریالی خونده میشه به اسم La Casa De Papel

هفته قبل ، یه پادکست گوش دادم ، که «ر»‌ گذاشته بود توی چنل ، از احسان عبدی پور، دو شب به امتحان ، ذهنم رو  شست ، خیلی فکرا رو انداخت تو ذهنم  ، اصلا انگار زندگی خودمون رو داشت تعریف میکرد ، با همه ی آرزوها و افکار و امیال زندگی مون ، بیشتر از این درباره ش نمیگم ، تا خودتون بشنفینش و به موضوعش گند نزدم...

باز الان دارم باخ میشنفم! یه حالت مودی شده حس و حالم!

بعد امتحان زنان ، رفتیم یهویی سمینار اورولوژی ،هتل هما ، خیلی اتفاقی ، اونم با بچه های یه ترم پایین تر ،  بعدشم ناهار رو همونجا زدیم بر بدن! اصن هدف همون ناهارش بود ، وگرنه چیزی از مطالب فوق تخصصی ش که نمیفهمیدیم !‌آخرشم به دکتر تقوی ، از استادای خوب و بازنشسته یه عکس گرفتیم و استوری گذاشتم!

خب الان دارم باز شوپن میشنفم! میدونم که این گزارشای لحظه ای روی مخه ، ولی میخوای همه ی حس و حالم موقع نوشتن رو بیان کنم. مثلا این که الان اتاق کاملا تاریکه و دو نفر هم خوابیدن و باید خیلی آروم تایپ کنم و مراقب همه چی باشم!

آخر هفته اگه پیش مامان بابا نمیبودم ، قطعا با بیکاری بعد از امتحان پایان بخش ، دچار افسردگی و رخوت شدید و نابودکننده ی بی سابقه میشدم. که خب به دادم رسیدن.

امشب با «ع»‌ بعد شام رفتیم بیرون دور بزنیم و گل بخریم. کلی راه رفتیم و کلی گل فروشی رفتیم. یه گل فروشی بزرگ پیدا کردیم و یه چرخی زدیم و نفس تازه کردیم. خیلی خوب بود ، و خیلی قشنگ. چند تا عکس گرفتیم ازشون. دو تا سگ خوشگل ، واقعا خوشگل ، و آروم و حرف گوش کن هم داشتن اون جا.

یه کم کارای مهم و پراکنده روی دوشم ریخته! البته خوبن! باید انجام بشن و امیدوارم به خوبی از پس شون بر بیام.


آقااا...چقد شوپن خوبه...چقد خوببببهههههههه


گلخونه ۱

گلخونه۲

گلخونه۳

نظرات 5 + ارسال نظر
کِرْمِ درون یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 23:55 http://devilsown.blogsky.com/

آقا اون آهنگ بلّا چائو که عالیه! نمیدونستم مال سریال خاصیه سریالش قشنگه؟ آهنگش که خیلی معرکه س من چون آهنگشو خیلی دوس داشتم قبلا زیاد شنیده بودم کنجکاو شدم

آرههه
واقعا آهنگ قشنگیه
این سریالش رو من دیشب شروع کردم ، قسمت اولش رو دیدم ، خیلی جالب بود
درباره ی سرقت از بانک و... هستش و هیجان و فیلم نامه ی خوبی داره
فرصت کردی ببینش

لبخند ماه جمعه 11 مرداد 1398 ساعت 15:32 http://Www.labkhandemoon.blog.ir


سلام و ارادت
روزتون خوش

سلام
خیلی ممنونم از شما

نوشین سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 18:55 http://sharina.mihanblog.com

دوباره آسمان
چادر سیاهش را به سَرکشید
باز هم تاریکی و سکوت …

هرگز نفهمیدم
راز شبها چیست؟
گاهی آنقدر
از آرامشش لذت میبری
سکوتش چنان گوش را مینوازد
و تاریکی اش بسیار چشم نواز است
که دلت نمیخواهد صبح شود …

ولی
امان از شبهای دلتنگی
انگار ثانیه ها کِش می آیند
بیقراری ات دیوانه کننده است
از سیاهی اش وحشت میکنی
و از سکوتش میهراسی

و امشب
من بینهایت
وحشت دارم از تنهایی
شمع میچینم
بلکه راه آمدنت را
آذین کنم
تو بیا
حتی به “خوابم “…

# ژیلا معصومی

سلام
بسیار زیبا
لذت بردم واقعا
ممنون که سر زدین به وبلاگم!

Baran سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 09:56

سلام و
درود بر شما دکتر میم جان
خیلی خیلی خیلی ممنون و
سپاسگزارمممماز حضور شریف شماو
کامنت پرمهرومحبت شما
خداوند شمارو به اتفاق عزیزان تون حافظ و
نگهدار باشه دکتر میم جان
روح درگذشتگان تون شاد

مرسی بابت تصاویر
آفرین.باریکلابه شما. که وقتی کسی خوابه.شمایی که بیداری.رواعصاب اسکی نمی نماییمرسی که مراقب همه چی هستینوالبته اطاق تاریک و
انعکاس نور صفحه ی موبایل و
تبلت و لپاتپ( مخفف نوت بوکِ)روی سقف اطاق،میتونه رو مخ باشه
والبته ،این گزارشات لحظه ای اصلا رو مخ نیست و
برای وجود مامان و
بابا و
ریحانه بانو،جیغ دس هورااااااااااا
اوه.پسر
خیلی ببخشید.حواس مون نبود. اون دونفر خوابن

سلام و درود بر شما حضرت باران
بسیار سپاسگزارم از شما
روح همه ی رفتگان و مخصوصا حمیدرضای عزیز شاد باشه

سپاس از شما
بله خب ، ولی خدا رو شکر ما توی اتاق زیاد به مساله ی نور حساس نیستیم!
فقط میخواااابیییییممممممم.....حتی لامپ ها و مهتابی ها هم همه شون روشن باشه غالبا نمیتونه مانع خواب ما بشه!
البته همیشه مراعات همدیگه رو میکنیم و وقتی یکی مون خوابه ، فقط یه چراغ مطالعه حداکثر روشن میکنیم

خیلی ممنون از شما
از طرف مامان بابا و آبجیا تشکر میکنم از شما

لبخند ماه دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 07:10 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

یعنی من عاشق این عکسهاتم..
کلی به آدم انرژی میده ..
ممنون دکتر

خیلی ممنون استادجان
همراهی شما و حضورتون هم به من انرژی میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.