نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

نسیم کوهسار

اینجا ، صفحه ایست برای نوشتن حرف هایی که گاه ، درون ذهن آدم ورجه وورجه می کنند! و برای نوشتن حرف هایی که هیچ گاه ، بر زبان نیاورده ایم!

احوالات!

این چند روز اخیر به شدت احساس کم حرفی و کم حوصلگی برای صحبت کردن داشتم!‌ البته من همیشه یه حالت پایه ی کم حرفی رو دارم ، و فقط مواقع خاص و معدودی هست که زیادتر از حد معمولم حرف میزنم و افراد معدودی هستن که کنارشون پرحرفی می کنم ، ولی این چند روز اخیر خیلی فرق داشت ، حتی دیروز که با ممدصادق بیرون رفته بودیم ، انتظار داشتم بیشتر حرف بزنم ولی اینطوری نبود!‌ احساس میکنم همنشینی باهام بیشتر از قبل برای بقیه کسالت آوره و این حس جالبی نیست.
چند روز قبل ، با یکی از دوستام صحبت میکردم. درباره ی مهاجرت ، و از استرالیا برام گفت و درباره ی رفتن و سفر و هیچهایک و فراغ بال بودن صحبت کردیم ، که خیلی حس جالب و قشنگی داشت. پر شدم از انرژی.
یه کتاب ده دوازده روز قبل خریدم ، از کتابفروشی جاودان خرد. خیلی جالبه! هدفم از خریدش این بود که به یکی هدیه ش بدم ، ولی الان که دارم میخونمش بیشتر و بیشتر و بیشتر عاشقش میشم و اصن شاید هدیه ش ندم و برم یه کادوی دیگه بخرم!!:))) اسمشم بعدا میگم!:))))

این گلدونا رو کم کم دارم از اتاق مصباح برمیگردونم اتاق خودم!‌ توی دو هفته ی تعطیلات ، زحمت نگهداری شون رو کشیده بود ، دو هفته هم هست که اومدم مشهد و هنوز چندتاشون پیش مصباح موندن. فک کنم اونقدر فضای اتاقش خوب و پر از گل و گیاه و آکواریوم عه که ترجیح میدن همونجا بمونن!

خب ، تابستون هم که دیگه میشه گفت تموم شد!‌کم کم باید واسه پاییز آماده شم!‌ پاییز خیلی خوبه ، فقط کاش میشد روزاش طولانی تر میبود تا میشد راحت تر رفت بیرون و قدم زد. حالا دیگه نمیخوام زیاد از بدفاز بازی هام توی پاییز بنویسم اینجا ، چون در طی دو سه ماه آینده اونقدر خواهم نوشت ازشون که دچار تهوع استفراغ شین و کهیر بزنین!‌ولی خب ، خیزید و خز آرید که هنگام خزان است و باد خنک از جانب خوارزم وزان است…!

هفته قبل فیلم «سرگذشت شگفت انگیز امیلی» رو دیدم ، سرگذشت یک فرد درونگرا مثل خودم و چالش ها و مصیبت هایی که دچارش هست. درون گرایی شاید از دور خیلی خوب و رمانتیک و جالب به نظر برسه ، ولی در واقع اگه از حد معمول خودش فراتر بره واقعا آدم رو دچار مشکل میکنه ، اون موقع دیگه نمیشه احساسات ، نیازها و نظر واقعی خودت رو درباره ی افراد و وقایع پیرامونت صریح بگی ، بیشتر مکالمات و زندگی ت به درون خودت منتقل میشه و همین کم کم باعث دورشدن بیشترت از بقیه میشه  و فوقع ما وقع!
دیشب هم «احتمال بارش اسیدی» رو دیدم ، با بازی شمس لنگرودی. تنهایی انسان معاصر رو به تصویر کشید ، و چه قدر قشنگ به تصویر کشید! تنهایی ای که فقط وقتی متوجه ش میشیم که بتونیم دقیق به خودمون و اطرافمون خیره بشیم!

امروز یه پادکست شنیدم ، از رادیو دیو ، به اسم« به تهران گوش می کنید» ، این هم درباره ی همون چیزهایی بود که خیلی ذهنم رو درگیر خودش میکرد گه گاه : تنهایی ، شلوغی ، صدا ، آلودگی ، زندگی شهری ، تنهایی ، تنهایی ، تنهایی!

همین 
پاییزتون پر از رنگای زرد و سرخ و نارنجی!

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 09:34 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اونجایی که میگه،
پاییزوبیشتر دوس دارم،چون همه اش شبهخیلی خوشم میادو
منم پاییزو
بیشتر دوست دارم،چون همش شبه
همه ایام تون بخیرو
خوشی و
رنگی رنگی

من دوست دارم روزها طولانی باشه ، ولی ازون طرف ، پاییز اونقدر جذابیت داره که نمیشه ازش گذشت!
ایام تون رنگارنگ و پر از شادی ، حضرت باران

مریم دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 04:53 http://mynotebookforme.blogfa.com

سلام
ولی شب های پاییز خیلی خوبه، طولانیه، سنگین تره، تاریکتره و خواستنی تر
پاییز به تنها چیزی که باید بنازه همین شبها هست

سلام
بله ، بهرحال شب هاش ادمو به حال و.هوای دیگه میبره ، ولی همین که بیرون رفتن یه مقدار سخت تره توی شب و امنیت هم کمتره یه کم کارو مشکل میکنه
وگرنه که در زیبایی شب هاش شکی نیست

sahar.sh شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 00:43

امروز یه فیلم دیدم به اسم "پاریس ، دوستت دارم."به خودم گفتم حتما باید بیام اینجا هم پیشنهاد بدم که اگه دوست داشتین ببینین چون میدونم کلا فرانسه رو دوس دارین . انقدرررر خوب بود که نشستم کلی اه کشیدم که کاش می شد همین الان برم و پاریسو ببینم .
برعکس واقعا من بعضی وقتا دلم میخواد درونگرا شم البته هنوزم نمی دونم دقیقا درونگرام یا برونگرا اما میدونم گاهی واقعا از برونگرا بودن پشیمون شدم

راستی این پادکست هایی که میذارین ادمو دیوونه میکنه اون پادکست مکاشفه رو که تا الان بیش از پنجاه بار گوش کردم و احسان عبدی پور که رفتم کلا تو کست باکس چنتا دیگه از اپیزوداشو دانلود کردم من پادکست ندیده
و حالا خوشحالم و کنجکاو برای این پادکستی که گفتین

سلام
عههه خیلی ممنووون ، چقدر خوب، حتما باید ببینمششش
واقعا مننون بابت معرفی ش

البته چیزی که مهمه اینه که تعادل داشته باشیم توی حالات روحی روانی مون دیگه، نه درونگرایی زیاد خوبه و نه برونگرایی زیاد، هردوتاش ادمو به نحوی دچار مشکل میکنه

خیلی ممنون ، خوشحالم که پادکستا رو خوشتون اومده ، و اگه پادکست خوبی هم شما شنیدین خوشحال میشم معرفی کنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.